دیگه توی سرما و گرما منتظر سرویس نمی مونی اگه
ساتریپ
را نصب کنی!
ویژگی های اپلیکیشن مسافرین ساتریپ
سرویس ها و ایستگاه ها را بر اساس موقعیت جغرافیایی خود مشاهده کنید.
آخرین موقعیت سرویس خود و زمان رسیدن به ایستگاه را روی نقشه مشاهده کنید.
مسافت کمتری را تا ایستگاه خود پیاده روی کنید.
از آخرین تغییرات زمان حرکت و مسیر سرویس های سازمان آگاه باشید.
درخواست خودرو از سازمان را از طریق اپلیکیشن ثبت نمایید.
به سفر های خود امتیاز دهید و در افزایش کیفیت سرویس ها کمک نمایید.
نحوه ثبت نام در اپلیکیشن مسافرین ساتریپ
مرحله ی اول
با دریافت و نصب اپلیکیشن مسافرین ساتریپ صفحه ای مطابق با تصویر رو به رو را خواهید دید.
پس از نصب و ورود به محیط اپلیکیشن در قسمت پایین برنامه روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید.
مرحله ی دوم
در این قسمت مانند تصویر زیر شماره موبایل خود را وارد نمایید و منتظر دریافت کد تایید بمانید.
توجه داشته باشید که شماره موبایل شما بایستی به صورت کامل و 11 رقمی وارد گردد و از شماره ای استفاده نمایید که به سازمان خود معرفی کرده اید.
مرحله ی سوم
پس از دریافت کد تایید از طریق شماره تلفن همراه وارد شده مطابق تصویر نسبت به وارد کردن کد در قسمت مشخص شده اقدام نمایید.
در صورتی که به هر دلیل کد را دریافت نکردید پس از گذشت 60 ثانیه از درخواست قبلی می توانید نسبت به ارسال مجدد کد اقدام نمایید.
مرحله ی چهارم
پس از ثبت کد تایید در این مرحله نوبت به وارد کردن کد ملی می رسد.
کد ملی خود را به صورت یک عدد 10 رقمی وارد نمایید.
در صورتی که با پیغام “فقط پرسنل میتوانند ثبت نام کنند” مواجه شدید بایستی از صحت کد ملی در سیستم منابع انسانی سازمان خود اطمینان حاصل فرمایید.
مرحله ی پنجم
در این مرحله شما بایستی برای نام کاربری خود (که همان کدملی شما است) یک رمز عبور بر اساس قوانین رمزنگاری تعیین شده انتخاب نمایید.
سپس مجدد رمز عبور انتخابی را وارد کرده و کلید ثبت را فشار دهید.
پس از تعیین رمز عبور خود شما به صفحه ی ورود به برنامه منتقل میشود و میتوانید با کدملی خود و رمزعبور مشخص شده وارد اپلیکیشن شوید.
استفاده از اپلیکیشن مسافرین ساتریپ
مرحله اول
در صفحه اصلی اپپلیکیشن با وارد کردن نام کاربری (کدملی) و رمز عبور انتخاب شده وارد شوید.
درصورتی که بعد از مدتی رمزعبور خود را فراموش کردید میتوانید در صفحه ورود به نرم افزار از طریق رمز عبور را فراموش کرده ام نسبت به بازیابی رمز عبور خود اقدام نمایید.
مرحله دوم
پس از ورود به اپلیکیشن،روی صفحه اصلی اعلان هایی میاید که برای تکمیل آن ها باید اقدام نمایید.
مرحله سوم
همانطور که مشاهده میکنید شما میتوانید نقطه موردنظر خود را روی نقشه پیدا کنید و با نگه داشتن انگشت خود روی آن لوکیشن خود را ثبت نمایید.
پس از آن در فرم نمایش داده به شما باید استان،شهر و آدرس خود را به طور کامل وارد کنید و سپس دکمه ثبت را بزنید.
مرحله چهارم
روی فیلد تکمیل اطلاعات شیفت کاری کلیک نمایید.
در این قسمت شما باید شرکت،محل کار و همچنین زمان بندی شیفت کاری خود را انتخاب و سپس دکمه ثبت را بزنید.
مرحله پنجم
روی فیلد انتخاب سرویس کلیک نمایید.
در این قسمت با توجه به لوکیشن ثبت شده خود شما باید نزدیک ترین ایستگاه به لوکیشن را انتخاب و ثبت نمایید.
مرحله ششم
همانطور که در تصویر مشاهده میکنید ایستگاه های نزدیک به لوکیشن ثبت شده شما مشخص شده است و با انتخاب برروی ایستگاه موردنظر و ثبت آن میتوانید اقدام نمایید.
این اقدام بایستی برای سرویس رفت و برگشت شما انجام گردد.
مرحله هفتم
در بخش منوها شما قادر خواهید بود به اطلاعات کاربری خود، انتخاب سرویسها، سفرها و ماموریت های خود دسترسی داشته باشید.
فقط کافی است روی هر قسمت ضربه بزنید تا وارد همان بخش شوید.
مرحله هشتم
در این قسمت شما مشاهده می نمایید که سفرهای شما به صورت روزانه قرار میگیرد و با کلیک برروی سفر خود میتوانید اطلاعاتی شامل نام سرویس،ساعت شروع سفر،نام راننده و اطلاعات خودرو را مشاهده کنید.
در سربرگ سفرهای ارجاع شده، سفرهایی که هنوز شروع نشده و شما به عنوان مسافر آن ثبت شده اید قابل مشاهده است.
در سربرگ سفر در حال اجرا در صورتی که سفری فعال شده باشد شما میتوانید اطلاعات مربوط به خودرو و راننده را مشاهده کرده و موقعیت خودرو و زمان رسیدن به ایستگاه شما روی نقشه قابل مشاهده است.
در سربرگ سفرهای انجام شده سفرهای خاتمه یافته قابل مشاهده است.
مرحله نهم
چنانچه برای شما ماموریتی تعریف شود و شما بخواهید اطلاعات آن ماموریت را مشاهده کنید از فرم ماموریت ها میتوانید این اقدام را انجام دهید و همچنین در تب های زیر فرم، وضعیت های مختلف ماموریت درج شده است که میتوانید از آن مطلع شوید.
در سربرگ ارجاع شده، ماموریت هایی که هنوز شروع نشده و شما به عنوان مسافر آن ثبت شده اید قابل مشاهده است.
در سربرگ در حال اجرا در صورتی که ماموریتی فعال شده باشد شما میتوانید اطلاعات مربوط به خودرو و راننده را مشاهده کرده و موقعیت خودرو و زمان رسیدن به موقعیت شما روی نقشه قابل مشاهده است.
در سربرگ انجام شده ماموریت های خاتمه یافته قابل مشاهده است.
در یربرگ لغو شده چنانچه ماموریتی پیش از شروع لغو گردد در این بخش قابل بررسی است.
تبریک می گوییم شما به آسانی توانستید اولین سفر خود را
با استفاده از سیستم ساتریپ به بهترین نحو به انجام برسانید.
برای تماس با ما فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید.
مدیریتی دقیق، آسان و بی نقص با پلتفرم ساتریپ
با استفاده از پلتفرم مدیریت ناوگان و ایاب و ذهاب ساتریپ، دیگر نگران مدیریت ناوگان و عدم رضایت پرسنل از سرویس ایاب و ذهاب خود نباشید. این پلتفرم کاربردی و هوشمند به شما کمک می کند تا برنامه ریزی بهتری بر روی سرویس های ایاب و ذهاب خود داشته باشید، ناوگان خود را نظارت کنید، هزینه های خود را کاهش دهید و بیشترین میزان بهره وری و رضایت پرسنل را محقق نمایید.