دیگه توی سرما و گرما منتظر سرویس نمی مونی اگه
ساتریپ
را نصب کنی!
ویژگی های اپلیکیشن مسافرین ساتریپ
- قابلیت ثبت نام و احراز هویت بر اساس اطلاعات و شماره موبایل ثبت شده پرسنل.
- امکان ثبت اطلاعات آدرس و تعیین موقعیت جغرافیایی سکونت توسط پرسنل و ثبت تغیرات آدرس.
- امکان مشاهده اطلاعات سرویسهای تخصیص داده شده به پرسنل و محل سوار شدن.
- امکان مشاهده موقعیت سرویس در حال حرکت روی نقشه توسط پرسنل.
- امکان اطلاع رسانی تغییرات در برنامه سرویسها به پرسنل.
- امکان ثبت نظرسنجیهای سرویسها توسط پرسنل.
- امکان ثبت نظرات و شکایات پرسنل
- ثبت اسناد هزینه ای ایاب و ذهاب برای سرویس های متوقف شده
- امکان مشاهده تاریخچه سفرهای قبلی و حضور یا عدم حضور در سرویس
- امکان مشاهده ماموریت های اختصاص یافته به پرسنل و تاریخچه ماموریت های قبلی
- امکان مشاهده اطلاعات ماموریت به همراه اطلاعات راننده و خودرو تخصیص یافته و محل سوار و پیاده شدن
- امکان درخواست خودرو توسط پرسنل مجاز
نحوه ثبت نام در اپلیکیشن مسافرین ساتریپ
با دریافت و نصب اپلیکیشن مسافرین ساتریپ صفحه ای مطابق با تصویر رو به رو را خواهید دید.
پس از نصب و ورود به محیط اپلیکیشن در قسمت پایین برنامه روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید.
در این قسمت مانند تصویر زیر شماره موبایل خود را وارد نمایید و منتظر دریافت کد تایید بمانید.
توجه داشته باشید که شماره موبایل شما بایستی به صورت کامل و 11 رقمی وارد گردد و از شماره ای استفاده نمایید که به سازمان خود معرفی کرده اید.
پس از دریافت کد تایید از طریق شماره تلفن همراه وارد شده مطابق تصویر نسبت به وارد کردن کد در قسمت مشخص شده اقدام نمایید.
در صورتی که به هر دلیل کد را دریافت نکردید پس از گذشت 60 ثانیه از درخواست قبلی می توانید نسبت به ارسال مجدد کد اقدام نمایید.
پس از ثبت کد تایید در این مرحله نوبت به وارد کردن کد ملی می رسد.
کد ملی خود را به صورت یک عدد 10 رقمی وارد نمایید.
در صورتی که با پیغام “فقط پرسنل میتوانند ثبت نام کنند” مواجه شدید بایستی از صحت کد ملی در سیستم منابع انسانی سازمان خود اطمینان حاصل فرمایید.
در این مرحله شما بایستی برای نام کاربری خود (که همان کدملی شما است) یک رمز عبور بر اساس قوانین رمزنگاری تعیین شده انتخاب نمایید.
سپس مجدد رمز عبور انتخابی را وارد کرده و کلید ثبت را فشار دهید.
پس از تعیین رمز عبور خود شما به صفحه ی ورود به برنامه منتقل میشود و میتوانید با کدملی خود و رمزعبور مشخص شده وارد اپلیکیشن شوید.
تبریک می گوییم شما موفق شدید در اپلیکیشن مسافرین ساتریپ به راحتی ثبت نام نمایید.
استفاده از اپلیکیشن مسافرین ساتریپ
در صفحه اصلی اپپلیکیشن با وارد کردن نام کاربری (کدملی) و رمز عبور انتخاب شده وارد شوید.
درصورتی که بعد از مدتی رمزعبور خود را فراموش کردید میتوانید در صفحه ورود به نرم افزار از طریق رمز عبور را فراموش کرده ام نسبت به بازیابی رمز عبور خود اقدام نمایید.
پس از ورود به اپلیکیشن،روی صفحه اصلی اعلان هایی میاید که برای تکمیل آن ها باید اقدام نمایید.
ابتدا روی فیلد تکمیل آدرس کلیک نمایید و آدرس و لوکیشن خود را ثبت نمایید.
سپس نسبت به ثبت شیفت کاری خود اقدام نمایید.
همانطور که مشاهده میکنید شما میتوانید نقطه موردنظر خود را روی نقشه پیدا کنید و با نگه داشتن انگشت خود روی آن لوکیشن خود را ثبت نمایید.
پس از آن در فرم نمایش داده به شما باید استان،شهر و آدرس خود را به طور کامل وارد کنید و سپس دکمه ثبت را بزنید.
روی فیلد تکمیل اطلاعات شیفت کاری کلیک نمایید.
در این قسمت شما باید شرکت،محل کار و همچنین زمان بندی شیفت کاری خود را انتخاب و سپس دکمه ثبت را بزنید.
روی فیلد انتخاب سرویس کلیک نمایید.
در این قسمت با توجه به لوکیشن ثبت شده خود شما باید نزدیک ترین ایستگاه به لوکیشن را انتخاب و ثبت نمایید.
همانطور که در تصویر مشاهده میکنید ایستگاه های نزدیک به لوکیشن ثبت شده شما مشخص شده است و با انتخاب برروی ایستگاه موردنظر و ثبت آن میتوانید اقدام نمایید.
این اقدام بایستی برای سرویس رفت و برگشت شما انجام گردد.
در بخش منوها شما قادر خواهید بود به اطلاعات کاربری خود، انتخاب سرویسها، سفرها و ماموریت های خود دسترسی داشته باشید.
فقط کافی است روی هر قسمت ضربه بزنید تا وارد همان بخش شوید.
در این قسمت شما مشاهده می نمایید که سفرهای شما به صورت روزانه قرار میگیرد و با کلیک برروی سفر خود میتوانید اطلاعاتی شامل نام سرویس،ساعت شروع سفر،نام راننده و اطلاعات خودرو را مشاهده کنید.
در سربرگ سفرهای ارجاع شده، سفرهایی که هنوز شروع نشده و شما به عنوان مسافر آن ثبت شده اید قابل مشاهده است.
در سربرگ سفر در حال اجرا در صورتی که سفری فعال شده باشد شما میتوانید اطلاعات مربوط به خودرو و راننده را مشاهده کرده و موقعیت خودرو و زمان رسیدن به ایستگاه شما روی نقشه قابل مشاهده است.
در سربرگ سفرهای انجام شده سفرهای خاتمه یافته قابل مشاهده است.
چنانچه برای شما ماموریتی تعریف شود و شما بخواهید اطلاعات آن ماموریت را مشاهده کنید از فرم ماموریت ها میتوانید این اقدام را انجام دهید و همچنین در تب های زیر فرم، وضعیت های مختلف ماموریت درج شده است که میتوانید از آن مطلع شوید.
در سربرگ ارجاع شده، ماموریت هایی که هنوز شروع نشده و شما به عنوان مسافر آن ثبت شده اید قابل مشاهده است.
در سربرگ در حال اجرا در صورتی که ماموریتی فعال شده باشد شما میتوانید اطلاعات مربوط به خودرو و راننده را مشاهده کرده و موقعیت خودرو و زمان رسیدن به موقعیت شما روی نقشه قابل مشاهده است.
در سربرگ انجام شده ماموریت های خاتمه یافته قابل مشاهده است.
در یربرگ لغو شده چنانچه ماموریتی پیش از شروع لغو گردد در این بخش قابل بررسی است.
در صورتی که دیدگاه یا سوالی دارید می توانید با ما در میان بگذارید تا اسرع وقت به شما پاسخ دهیم.